کشف 240 هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 240 هزار نخ سیگار قاچاق در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی خبر داد. 

کشف 240 هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه محمدرضا امیری  رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار کرده و قصد انتقال آن را  به استان‌های مرکزی  کشور دارند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق را کشف و تیمی از آن‌ها به محور بیستون  کرمانشاه اعزام شدند.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: پس از کنترل نامحسوس محور یاد شده توسط پلیس آگاهی، در نهایت یک دستگاه خودرو سواری سمند که حامل کالای قاچاق بود مشاهده و نسبت به توقیف آن اقدام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: پس از انتقال خودرو به مقر پلیس و بازرسی از آن، ۲۴۰ هزار نخ سیگار با مارک‌های مختلف کشف شد.  

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به ۲۴۰ میلیون ریال می‌رسد.

سرهنگ امیری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص جهت تحقیقات بیشتر خبر داد و گفت: خودروی توقیف شده نیز به پارکینگ منتقل شد.
 
انتهای پیام/ز


 
۲۴۰ هزار نخ سیگار با مارک‌های مختلف کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.